عشق مامانی و بابایی

پایان انتظار 16 ساله

1393/2/31 10:02
1,338 بازدید
اشتراک گذاری

Love Divider Graphic for Facebook

سلام مسافر کوچولو

عزیزم امروز 29 اردیبهشت سال 93 هستش ، تو به تازگی تو دل مامانی بوجود اومدی و قراره اگه خدا بخواد تقریبا 9 ماه دیگه یعنی اوایل بهمن ماه سال 93 پاهای کوچولوتو به دنیای مامان و بابا بزاری و ما رو از این انتظار 16 ساله بیرون بیاری niniweblog.com

فرشته کوچولو .. اونقدر منتظر اومدنت هستیم که به این زودی برات وبلاگ ساختیم و می خوایم این انرژی مثبت رو بهت منتقل کنیم تا حتماً حتماً حتماً به دنیا بیای و زندگی مامانی و بابایی رو شاد و با نشاط کنی 430919_wetkissf.gif  niniweblog.com   

ما هر روز و هر لحظه دعا می کنیم که سالم و سلامت بیای پیشمون 304319_pregnsmiley.gif پس زودتر بیا فسقلی دلمون آب شد 693919_smileyhug.gif

نظرات (21)

آلیس
1 خرداد 93 21:36
سلام عزیز. کار خوبی کردید که خاطراتتونو می نویسید منم براتون آرزوی موفقیت دارم و دعا می کنم فرشته کوچولوتون صحیح و سالم دنیا بیایند.
pani
2 خرداد 93 18:39
واااای عزززززززززیزم تبریک میگم بهت راستی ممنون که به وبلاگم اومدی منم تورو لینک کردم امیدوارم نی نی گلت صحیح و سالم به این دنیا بیاد
مامان سمیه
5 خرداد 93 13:20
سلام پریسا جون.خیلی خیلی مبارک باشه دعا می کنم که انشالله خدا جون این نی نی سالم و ناز تو راهی تو بهت ببخشه.
مامان آیلار و نی نی
7 خرداد 93 11:47
سلام عزیزم منم بهت تبریک میگم انشاالله به سلامتی و شادی نی نیت رو بغل کنی . مرسی که به وبم سر زدی و نظر دادی ... ممنون . نی نی کوچولوی ما هم اگه خدا بخواد احتمالا دیماهی بشه ......
اقا زاده
8 خرداد 93 11:21
ابجی خصوصی دارید
سمانه
8 خرداد 93 13:46
عزیزم ،فکر کنم زمان طولانی که منتظر فرزند هستید! از صمیم قلب از خداوند درخواست دارم یه فرزند سالم بهتون عطا کنه!!!! ماه شعبان ورجب ماهای خوبی برای دعا !!! مطئمنم یه اسم ایرونیه میگردم معنیشو پیدا میکنم
مامان نیایش
10 خرداد 93 12:25
ممنون عزیزم که به وب نیایش سر زدید ایشالا شما هم بزودی از انتظار در بیاین و نی نی تون رو ببینید. عزیزم من بافتنی ها رو از روی کتاب موگه بافتم شما هم حتما میتونی.
مامان مهسای زندو باباکریم خان زند
13 خرداد 93 12:59
انشالا بحق علی به ارزوی قلبیت برسی دوست خوبم....دوستون دارم....ایشالا به سلامتی نی نی کوچولوتو بغل کنیییی
fafa
13 خرداد 93 16:14
16 سال انتظار حرف کمی نیست سربلند بیرون اومدی از این امتحان الهی تبریک میگم این حس زیبای مادری رو بهت مادر نمونه شک نداشته باش اون روز میرسه که تو گیج بشی بین همه عکسای فندقت که کدومش رو انتخاب کنی برای گزاشتن توی وبش خیلی مواظب خودت باش عزیزم هر روز ذکر افوض و و سوره ناس رو بخون هم خودت هم همسرت و هم فندق تو راهیت از بلا ها در امان خواهند بود
راشین !
11 تیر 93 19:28
وای خداااااااااا چه باحال ایشالله ک همیشه سالم باشه
افسونگرسبز
20 تیر 93 15:19
سلام تبریک میگم به سلامتی ایشالا خوش قدم و خوش روزی باشه سن بارداری ما به هم نزدیکه لینکت کردم ممنون از حضورت
مامان سوده
26 تیر 93 16:25
سلام ...ممنون به خونه امیر مهدی و محمد طاها امدین...16 سال! احسنت بر شما و همسرتان بخاطر صبور بودنتان ...منو یاد زن داداش همکارم انداختین که بعد از 18 سال صاحب یک پسر کاکل زری شدن...ارزو میکنم فرزندتان هر چی که هست صحیح و سالم باشه و چشمتون به دیدن روی ماهش روشن بشه...انشاالله.
مامان سيده هستي
29 تیر 93 13:40
تبريك تبريك تبريك
مریم مامان دونه برفی
30 تیر 93 8:44
16 سال زمان زیادیه عزیزم .خیییییییییلی خوشحالم که این انتظار نتیجه داد خانمی . امیدوارم زیر سایه حضرت سیدالشهداء و امیر مومنان سلامت و تندرست باشه و سایه پدرو مادرش همیشه بالای سرش عزیزم.
مامانی یه وقتاییم بابایی
6 مرداد 93 12:13
مبارك باشه انتظار سختترين كار دنياست موفق باشين
حدیث
11 مرداد 93 10:55
عزیزم ، مهربونم بهت تبریک میگم امیدوارم به سلامت نینیت بیاد بغلت ممنون که به وب سوین سرزدی راستی یه سوال هنوز هم موهاتون فر مونده من دوس دارم موهای سوین همینجوری بمونه
مامان تینا و...
20 مرداد 93 12:35
سلام تبریک میگم ایشالا نی نی تون صحیح وسالم بیاد پیشتون راستی نی نی شما 12 روز از نی نی من بزرگتره
✓ مامان زهراღ
27 مرداد 93 19:49
واقعا بعد 16 سال؟؟ایشالله هر چی زودتر نی نی بیاد بغلتون
هستی مامی
9 شهریور 93 13:50
اخی 16 سال!!!!!! خیلی خوشحالم که جواب انتظار و صبرتون رو میبینین
مامان آتریسا
10 شهریور 93 9:06
براتون ازصمیم قلب آرزومیکنم که یه نی نی سالم براتون خداوندبه یادگاری بزاره که هرلحظه بادیدنش هزارن هزارشاکرش باشی
mahbobe
12 مهر 93 11:29
خوشحالم که بعد از16سال خدا جوابتونو داد.خدا خیلی یزرگه خیلی. خواهر منم10ساله که بچه نداره دعاش کن که خدا او رو هم مثل شماها خوشحال و شاد کنه.