عشق مامانی و بابایی

میلاد مسعود امام رضا (ع) مبارک باد

1393/6/13 11:16
1,516 بازدید
اشتراک گذاری

 

یا امام رضا

به زائرینت می گویم جای من در حرمت نفس بکشند..

 

 


دلم خوش است که آن گنبد طلایی هست
برای پر زدن از خود ، هنوز جایی هست

دلم خوش است که در ظلمت و اسارت هم
دوباره روزنه ای رو به روشنایی هست

گره گره اگرم عقده بر دل است و زبان ...
دخیل بسته ام ، اینجا گره گشایی هست ؟

غریبه ام ! و غریب اینکه پیش غربت ِتو
برای هر که غریب ست آشنایی هست !

سلام های مرا ناشنیده پاسخ گفت
کسی که با همه اش فاش ماجرایی هست

به آبرو ؟ به عمل دل خوشم ؟ نه! اما باز
دلم خوش است که آن گنبد طلایی هست ...

 

 

 

فقیر و خسته به درگاهت آمدم رحمی ....

 

پسندها (14)

نظرات (28)

مامان کیانا و صدرا
13 شهریور 93 12:30
سلام عزیزم.ممنونم از اینکه بهمون سر زدینایشا...بارداری خوبی داشته باشید و نی نی جونی سالم و سرحال باشه
فاطمه ع
13 شهریور 93 18:27
سلام عزیزم نی نی معلوم نشد دخمله یا کاکل زری؟؟
مامان آتریسا
14 شهریور 93 11:09
پریساجون مااهل کاشان هستیم.اگه روزای اول وبلاگ آتریساروبخونی متوجه میشدی که من آتریسارواول ازخداگرفتم وبعدباخوندن قرآن حفظش کردم .من برای فرزندم هرروزقرآن می خوندم .آتریساکه به دنیااومدمن 10قرآن ختم کرده بودم .ماه اول که متوجه بارداریم شدم 2 قرآن ختم کردم وازماه بعدتابه دنبااومدنش هرروز1جزءقرآن روخوندم الان هم اونودارمش وهم اخلاق خوش ورفتار خوبش رو نتیجه اون کتاب االهی می دونم .
مامان ساناز
16 شهریور 93 9:41
سلام. عیدتون مبارک . امیدوارم امام رضا (ع) یه دستی به سر همه علی الخصوص شما و نی نی نازت بکشه.
مامان فاطمه سادات
16 شهریور 93 16:28
سلام عزیز خوشحالم که میبینم اومدی.بهتری؟ نی نی جونمون چه طوره؟
مامان مرجان
16 شهریور 93 22:46
سلام عزیزم مرسی که اومدی پیشمون یاد بارداری خودم افتادم چه زود گذشت خوشحال میشم با هم دوست بشیم من وبتونو لینک میکنم میلاد امام رضام مبارک
مامان نازار
17 شهریور 93 8:05
سلام مامان پریسا جونم ... تبریککککککککککککک و این تبریکم وقتی به دل خودشم بیشتر می چسبه که خوندم پایان یه انتظار 16 ساله . خدای من.... بزرگیت و شکر ... ان شالله خوشبختی و عاقبت بخیریش و ببینید . ان شالله همیشه شاد باشید و لبخند به دلتون و لبتون باشه عزیزم ... ممنون از اینکه به وبلاگ گل دختر من اومدید .. شما لطف دارید خواهری .... پستای شما رو همه خوندم ... خیلی جالب بود ... مخصوصا اون قسمت که اسباب بازی های بابا مهرداد رو گذشاته بودید ... واقعا بابای ترو تمیز و منظمی بودن ان شالله نی نی هم به باباش می ره تو این مورد ... چشم جحتما اگه قابل باشیم من و نی نی برای شما و نی نی نازتون دعا می کنیم .. ان شالله بارداری شیرینی داشته باشی و نی نی گلمون صحیح و سالم بیاد بغلت .... از آشنایتون بیش از اندازه خوشحالم
مامان نازار
17 شهریور 93 10:23
یعنی مامان اینقد تنبل عین من دیده بودی تا حالا ؟؟ نه ؟ خوب الان ببین ؟؟ یعنی از اولی اولی که وبلاگ رو ساختم هی می خوساتم قسمت پیوندا و دوستان رو درست کنم ولی کوو شما اگه دیدی منم انجام دادم .. یه سری عکس و اسکن و سونوگرافی و این چیزا هم داشتم که هنوز کههنوزه نذاشتم داخل وبلاگ ... ان شالله به زودی از تنبلی در میام ... ممنونم شما لطف دارید عزیزه دلم ... ان شالله هم خودمون هم نی نی هامون در آنیده دوستای خوبی برای هم باشن
♥مامان مرجان♥
17 شهریور 93 23:33
سلام عزیزم راستی که بهتون تبریک میگم منم الان دیدم بعد از 16 سال!!! ایشالا یه نی نی سالم و خوشمل داشته باشیتا با نگاری من دوست بشن مواظب خودتونو نی نی باشین عزیزم شما به نگاری لطف داری
sahar
21 شهریور 93 20:57
سلام ممنون من امسال برای اولین بار شب و روز میلاد امام رضا مشهد بودم . فوق العاده ترین حس دنیاست . دعا کردم همه یه چنین حسی رو تجربه کنن . ایشالا قسمت شما بشه سال بعد یه چنین روزی مشرف بشید واقعا فوق العاده ست . راستی من عکس نی نی تون رو ندیدم تو کدوم پسته ؟
✿نسیـــم✿
25 شهریور 93 21:29
نمیگی نسیم مرده زنده.... من نمیام تو نباید بیای؟؟؟ قهرم اصن
هستی مامی
31 شهریور 93 11:22
سلام گلم کم پیدااااااااااااااااااااااا
مامان ساناز
27 مهر 93 10:00
سلام به مامان پریسا و بابا مهرداد دیدم خبری ازتون نیست گفتم حالتون رو بپرسم فندوق کوچولو چطوره ؟ امیدوارم همیشه سلامت باشید. سارینا هم سلام می رسونه
مامان فاطمه السادات
27 مهر 93 15:48
سلام عزیزم بهم سر بزن خوشحالم میکنی
مامان آتریسا
5 آبان 93 9:02
حال خودت ونی نی چطوره دوست خوبم؟؟
مامان حديث
8 آبان 93 22:32
سلام عزيزم خوبي؟ ان شاا... ني ني كوچولوت سالم سرحال به دنيا بياد و وووووووووو بياد پيشت وبلاگ عاليه لينك شدي گلم
مامان فاطمه سادات
14 آبان 93 15:33
___________@__@@_____@ ____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____ _____________@@_@_____ ______________@@_____ ______________@_____
مامان آتریسا
4 آذر 93 10:38
حالت چطوره دوست خوبم .به پست جدبدبزارویه کم ماروازاوضا واحوال خودت ونی نی باخبرکن
مامان حديث
6 آذر 93 23:10
سلام به مامان و باباي گل ني ني تو راهمون خوشحال شدم اومدين وبلاگ دخترم وااااااااااااااااااي بعد 16 سال خدا بهتون ببخشه سلامت باشين ان شاا... پسر داداشي منم بعد 16 سال چشم انتظاري به دنيا اومد البته الان كلاس اوليه بعد 7 سال ان شاا... ني ني شمام ميشه كلاس اولي هادي ماكه عزيز دردونه ي فاميله عكسش تو پست هاي پاييين وبلاگ هست ني ني شمام ميشه دردونه ي فاميل و خودتون حتما حتما مواظب خودتون باشين شرمنده دير اومدم به خاطر مشغله ي كاري فرصت نشد خدا نگهدارتون باشه
مامانی
23 آذر 93 10:05
سلام عزیزم تو قسمت پرسش و پاسخ با وبتون اشنا شدم و چون اراکی هستید بهتون سر زدم در صورتی ک دوستداشتید ب وبلاگم بیاو تبادل لینک کنیم
مامانی
23 آذر 93 13:49
با افتخار لینک شدی
سارا مامان یاسین
1 دی 93 20:41
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس یاسین من بهش رای بدی فقط کافیه کد 56 رو به شماره پیامک 1000891010 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر
مامان حديث
2 دی 93 23:47
وااااااااااااااااااااااي خدايا اين ني ني ما ديگه بايد به دنيا بياد منتظرتيم عزيزم به سلامتي ان شاا...
مامان حديث
2 دی 93 23:51
سلام خاله جوووووووووووونم من تو جشنواره ي ني ني وبلاگ شركت كردم ميشه بهم راي بدين؟ اگه ممكنه به دوستاتونم بگين يه دنيا مسي 65 رو به 100089891010 بفرستين
مامان فاطمه سادات
6 دی 93 16:27
سلام عزیزم نگرانتم کجایی
ساسان اس ام اس
15 دی 93 18:28
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
♥ دنیای دســر ♥
16 دی 93 20:50
از ♥ دنیای دســر ♥ دیدن کنیــــد . . . *_*
مامان خدیجه
28 دی 93 7:53
سلام ازته قلبم ارزو میکنم زایمان خوب وراحتی داشته باشی وزود زود بیای