عشق مامانی و بابایی

التماس دعا ...

1393/10/16 10:23
1,348 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گلم .. مامانای فداکار .. باباهای مهربون..

این روزا ما خیلی به دعاهای شما احتیاج داریم ، دیگه چیزی به دنیا اومدن نی نی کوچولومون باقی نمونده تقریبا کمتر از یک ماه ، خیلی نگرانیم و استرس داریم می خواستم توی این پست فقط از شماها بخوام برامون دعا کنید برای اینکه نی نی فندقی سالم و سلامت بیاد پیشمون . از دوستای عزیز هم که همیشه حالمو میپرسن و نگرانمون هستن تشکر میکنم و از همیجا روی ماه همشون رو می بوسم. مرسی که تو این مدت این همه بهمون محبت داشتین . خیلی دوستتون دارم

 

 

انشاله اگه همه چیز رو به راه باشه به زودی عکس های سیسمونی خوشگلشو براتون میزارم . نی نی عسیسم زود بیا پیشمون مامان و بابا خیلی منتظرت هستن اتاق خوشگلت هم همینطور عزیزم. الان هم برای سلامتیت مدام صلوات میفرستیم و آیت الکرسی میخونیم پس سالم و سلامت باش عشق خودمون و خیلی زود بیا پیش مامان و بابا . خیلی دوستت داریم جوجه کوچولو 

پسندها (9)

نظرات (8)

مامان آتریسا
17 دی 93 9:36
سلام دوست عزیزم.براتون دعاگوییم.ان شااله همه چیزبه خیروخوشی تموم میشه .تااینجاشوکه اومدی دیگه چیزی نمونده .....
سارا مامان یاسین
17 دی 93 22:32
سلام عزیزم خوبی گلم ؟ خیلی نگرانتون بودم سر می زدم اما از آپ خبری نبود خداروشکر که خوبید انشاا... به سلامتی نی نی جون به دنیا میاد عزیزم اسم برا نی نی انتخاب نکردید؟ راستی سیسمونی هم مبارک باشه حتما برامون عکس بزار منتظریم
مامان حديث
20 دی 93 13:17
سلام خيلي خوشحال شدم كه آپ شدم دل نگرونتو بودم پريسا جان ان شاا.. سلامت باشين و تو پست هاي بعدي عكساي ني ني تو ن رو بذارين حتما دعاگوييم فداتونمواظب خودتون باشين
مامان ساناز
21 دی 93 15:04
امیدوارم صحیح و سلامت نی نی نازت رو در آغوش بگیری و از مادر شدن نهایت لذت رو ببری در هنگام زایمان ما رو هم دعا کن عزیزم
مامان حديث
22 دی 93 10:13
سلام سلام سلام من حديث جون با خبرهاي خوب اومدم بهم سر بزنيد...
مامان مرمر
28 دی 93 10:26
سلام دوست خوبم ایشالا به سلامتی فارغ بشی و فرشته کوچولوت سالم وسلامت با کلی خیر وبرکت وارد زندگیت بشه. وب زیبایی داری به خصوص که عکسای بچگی خودتون هم گذاشتید خیلی جالب بود ایشالا با عکسای نی نی تپلت قشنگتر هم بشه.
مامان فاطمه السادات
30 دی 93 17:36
عزیییییییییییزم انقدر استرس نداشته باش ایشالله همه چیز خوب پیش میره.نگران نباش
✿نسیم✿
8 بهمن 93 16:49
اخی عزیزم ایشالا سالم بیاد بغلت