عشق مامانی و بابایی

حسنی و خانم حنا

1393/5/4 11:13
3,713 بازدید
اشتراک گذاری

غنچه خوشگل مامان و بابا سلام                     

عزیزم .. وقتی مامان پریسا کوچولو بود  بابا منصور مهربون همیشه براش کتاب داستان با نوار قصه می خرید 570716_thanks.gif داستان های قشنگ و شنیدنی  و یکی از بهترین و زیبا ترین اونها قصه "حسنی و خانم حنا و لوبیای سحر آمیز" بود که با کلی هدیه های قشنگ  وقتی کلاس اول ابتدایی معدلش 20 شد بابا منصور براش هدیه گرفت  من اون روز رو همیشه یادم هست که چقدر خوشحال شدم  و اون قصه رو بیشتر از هزار بار گوش کردم و خیلی دوستش داشتم  حالا هم لینک دانلودش رو اینجا میزارم که تو و دوستات توی نی نی وبلاگ  ازش استفاده کنید ، امیدوارم توام مثل من خوشت بیاد مامانی 64213_persiana_mer30.gif

 

حسن و خانم حنا در لوبیای سحر آمیز

 

 دانلود با لینک مستقیم و حجم ۲۲٫۵ مگابایت لینک کمکی
 پسورد فایل: www.3sotdownload.com
 لینک منبع

 

پسندها (16)

نظرات (16)

مامان ارميا و ایلمان
5 مرداد 93 13:44
سلام گلم. ممنون به کولوچه های من سر زدین. ایشالله نی نی خوشملت به سلامتی بیاد و زندگیتون رو پر از شور و نشاط کنه.
مامانی
6 مرداد 93 8:27
سلام مامان پریسا انشاالله مسافرکوچولوتون به سلامتی قدم به این دنیا بذاره. بزنم به تخته شما خیلی فعال هستید،برای وبلاگ نی نی کوچولو خیلی وقت میذارین خوش به حالش با این مامان اکتیو راستی شعرت هم قشنگ بود.
ابجی سجا
9 مرداد 93 18:26
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان و صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت...
فاطمه ع
10 مرداد 93 17:03
سلام دوسته عزیزم ممنون که بهم سرزدی ان شاا.. فرشتت به سلامت بیاد
فاطمه ع
10 مرداد 93 17:05
بااجازه لینک شدی گلم
مامان عاطفه
11 مرداد 93 10:55
سلام مرسي از نظر قشنگتون خاله جون اميدوارم به سلامتي و خوشي فرشته كوجولوت به دنيا بياد يه عالمه برات شادي بياره خاله جون
مامان پانيذ
16 مرداد 93 12:45
عزيزم من هم قصه حسن وخانوم حنا را در کودکي خيلي دوست داشتم ولي افسوس که اين قصه ها در اين دوره به دست فراموشي سپرده شده اميدوارم مسافر کوچولوي شما به سلامتي به دنيا بياد واز اين قصه لذت ببره
مامان جون
17 مرداد 93 0:55
سلام.ممنون که به وبلاگ پسر من سر زدید.انشالا که به سلامتی فرشتع کوچولوی شما دنیا بیاد.
مامان فاطمه السادات
17 مرداد 93 22:38
سلام ممنون از اینکه به وبلاگ فاطمه السادات سر زدین از آشناییتون خوشحالم وبلاگ خیلی جالبی دارین شما با افتخار لینک شدین.امیدوارم دوستای خوبی براهم باشیم
مامان رها
19 مرداد 93 10:21
سلام عزیزم.مرسی که به ما سر زدی.بابت لینک دانلود هم ممنون خیلی قشنگ بود
مامان مرجان
20 مرداد 93 10:59
مرسی خوبم خاله پریسا.چشمات قشنگ میبینه
مامان محمد مهدي (مرضيه)
20 مرداد 93 12:45
سلام ممنون كه به ما سر زدي انشاالله ني ني نازت به سلامتي به دنيا بياد
محبوبه مامان الینا
23 مرداد 93 7:25
واقعا یاد خاطرات چقدر دلنشینه...چه خوب که خاطرات شیرین کودکیتون رو با نی نی به اشتراک میزارین
مامان ساناز
12 شهریور 93 10:28
پریسا جون مرسی از لطفت ما هم بی صبرانه منتظریم تا فندق کوچولو بیاد روی ماهش رو ببینیم الهی سلامت باشید
مامان آتریسا
12 شهریور 93 11:13
پریساجون من برای به دنیااومدن نی نی تون خیلی دعامی کنم .منم برای به دنیااومدن فرزندم کم عذاب نکشیدم .یه دوران بارداری سخت وپردردسر,اما باتوکل به خداوند الان باخیال راحت درکنارفرزندم باتمام سختی هاش زندگی می کنم .اگه میخوای امیدورابشی دوران بارداری سخت منوبخون خودت متوجه میشی .تنهاچیزی که به من آرامش میداد قرآن خوندن بود ویه معجزه ....
✿دختربهاری✿
15 شهریور 93 12:08
سلام ممنون که بهم سرزدید منم باافتخار لینکتون کردم فقط شما منو با چه اسمی لینک کردین؟