عشق مامانی و بابایی

تو پسلی یا دخملی؟

1393/3/11 9:47
1,332 بازدید
اشتراک گذاری

logotak.tk        شکلکهای زیباساز و لوگو سازی رایگان

 

خوشمل من تو هنوز پیش فرشته هایی و مشخص نیست که دختری یا پسر    ولی هر چی که باشی دردونه مامان و بابایی و ما به خاطر اومدنت خیلی خیلی خوشحالیم عزیزم  

راستی تو یه دختر خاله نازنین داری به اسم شیدا جون که اولین عروسک های اتاقتو برات خریده اگه گفتی اسمشون چیه ؟ اسکندر و ساناز از اسمشون بامزه تر قیافشونه .. خیلی خوشگلن ببین...

مرسی شیدا جون زحمت کشیدی دخمل خاله مهربون 203410_girl_with_butter.gif

اینم چند تا توپ خوشگل که من و بابا برات خریدیم که باهاشون بازی کنی توپولی من . بد نیست که بدونی اینا توپ فوتبال ، بسکتبال ، بیسبال و رگبی هستن. یاد گرفتی عزیزم؟ Baby smileys نه؟؟!!! خوب البته حق داری 34019_j4m1w5950m851i23.gif

امیدوارم دوستشون داشته باشی و در آینده اهل ورزش بشی.. اصلا شاید قهرمان جهانی شدی goldmedal.gif شایدم المپیک مگه نه ؟! 805114_wink.gif

پسندها (15)

نظرات (21)

pani
11 خرداد 93 16:36
اخیییییییی عزیزززززم انشاا... بچه ات همونی میشه که میخوایی
مامان مهسای زندو باباکریم خان زند
13 خرداد 93 10:10
سلام گلم بله دیگه ما ازالان به فکرنی نی مون هستیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم
مامان مهسای زندو باباکریم خان زند
13 خرداد 93 12:56
دم خودتو نی نی نازت گرم.دوستون دارم دوست خوبم
fafa
13 خرداد 93 16:16
عزیزززم چه با نمکن این دوتا منم یه دونه دارم از این مدلیا لینکت میکنم گلم
کودک ايراني
13 خرداد 93 17:04
با سلام! وبلاگ کودک ايراني راه اندازي شد! از شما دعوت ميشود در نظرسنجي وبلاگ شرکت کنيد و بگوييد که ميخواهيد در اين وبلاگ درباره کدام يک از موضوعات مربوط به کودکان مقاله قرار داده شود؟ نظر خود را فقط از طريق درج نظر در وبلاگ اعلام فرماييد. لطفا دوستان خود را نیز به شرکت در این نظرسنجی دعوت کنید. منتظر نظرات خوب شما هستيم! با تشکر! --
کودک ايراني
13 خرداد 93 19:14
با سلام! وبلاگ کودک ايراني راه اندازي شد! از شما دعوت ميشود در نظرسنجي وبلاگ شرکت کنيد و بگوييد که ميخواهيد در اين وبلاگ درباره کدام يک از موضوعات مربوط به کودکان مقاله قرار داده شود؟ نظر خود را فقط از طريق درج نظر در وبلاگ اعلام فرماييد. از بين کساني که نظر درج ميکنند ، به قيد قرعه به سه نفر کارت شارژ تلفن همراه هديه داده ميشود! قرعه کشي جمعه 16 خرداد ساعت 20 انجام شده و نتيجه آن به اطلاع همه ميرسد. منتظر نظرات خوب شما هستيم! با تشکر! ----------
مامان سمیه
13 خرداد 93 20:02
انشالله هرچی که هست صحیح و سالم باشه و البته خوشگل و توپولی
الناز
15 خرداد 93 20:43
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! ---
❤مامان مهسا❤
17 خرداد 93 10:24
سلام عزیزم ممنونم از اینکه وبمون سر زدی اگه مایل باشی تبادل لینک کنیم
مامانی خان زندو بابایی خان زند
17 خرداد 93 18:09
چشششششششششششششششششم حتمااااااااااااااااااااا
fafa
17 خرداد 93 19:59
من کوچیک شما هستم عزیز دلم هر سوالی داشتی حتما بپرس با دل و جون جوابت رو میدم
علامه كوچولو
29 خرداد 93 11:34
مباركه
مامان مهسا
8 تیر 93 10:13
سلام عزیزیم .ممنون که به ما سر زدین .انشالله کوچولوتون به سلامتی دنیا بیاد و زیر سایه مامان و بابای مهربونش عاقبت به خیر بشه
مامان سیما
12 تیر 93 23:17
عزییییییییزم سلام ایشالا که خدا هم نی نی شما و هم نی نی من رو سالم نگه داره ... آمین
مامان دانیال-ویانا
13 تیر 93 15:41
سلام گلم ممنونم که بهمون سر زدی ایشالا نی نی گلت سالم باشه و به سلامتی دنیا بیاد مواظب خودت باش
دنیا
22 تیر 93 18:52
سلاااااااااااااااااااااااااام بازم عکس جدیـــــــــــــــــــــــــد بیایـــــــــــــــــــــن ببینـــــــــــین بازم مثل همیشه منتظر کامنتای قشنگتون هستم
دنیا
25 تیر 93 20:23
هروقت جنسیتش مشخص شد به منم بگین
مامان سيده هستي
29 تیر 93 13:38
من عاشق عروسك اسكندر و سانازم . براي هستي خريدم ولي اسكندر رو يه روزه گم كرد به خالش گفتم دوباره براش بخره خدا حفظش كنه و سايه ي شما هميشه بالا سرش باشه عزيزم به منم سر بزن مرسي گلم
نفيسه
31 تیر 93 11:42
مبارك باشه. انشاالله هر چي كه هست سالم به دنيا بياد
نفيسه
31 تیر 93 11:56
انشا الله هر چي مي خواهي، همون بشه. منتها سالم راستي لينكتو تو وبلاگم گذاشتم
مامان نخود چی
25 مرداد 93 12:24
ایشالله این جوجه هرچی که هست پسر یا دختر .سالمو و تپلی باشه و زیر سایه پدر و مادرش بزرگ بشه