عشق مامانی و بابایی

شعر زیبای کودکانه

1393/4/31 9:54
1,594 بازدید
اشتراک گذاری

baby29.gif

 

کوچولوی فندقی.. مامان پریسا و بابا مهرداد تصمیم گرفتن شعر ها و لالایی های زیبا رو برات پیدا کنن و بزارن توی وبلاگت تا وقتی به دنیا اومدی برات بخونن    و وقتی بزرگ شدی با دیدنشون لبخند به لبهای  قشنگت بیاری

 

 

تو که مـــــاه بلــــــــند آسمــــونی

منم ستاره می شم دورتو میگیرم  

 تو که ستاره می شی دورمو میگیری

منم ابـــــر می شـــم روتـو میــگیـرم

تو که ابر می شی رومو میگیـری

منم بارون میشم نم نم می بارم

تو که بارون می شی نم نم می باری

 منــم سبزه می شــم سر در میــارم

تو که سبزه می شـی سر در میاری

منم گل می شم و پهلوت می شینم

تو که  گل میشی پهلوم میشینی  
منم  پروانه میشم دورت میگردم

 

پسندها (7)

نظرات (9)

مامانی و بابایی
31 تیر 93 10:49
سلام دوستم ممنون از اینکه به من سر زدی و نظر گذاشتی باز هم به ما سر بزن خوشحال میشم.التماس دعا عزیزم
فریده
31 تیر 93 10:54
وااااااااااااای عزیزم الان نی نی تو شکمته . مبارکت باشه ، امیدوارم دوران حاملگی رو به خوبی سپری کنی و هر چه زودتر نی نی ات رو توی بغل بگیری .
مامان مهدیه
31 تیر 93 11:39
سلام عزيزم . انشالله كه فندقيتون صحيح و سالم به دنيا بياد . راستي شما مال كدوم شهر هستيد ؟؟ اگه شد توي وب خودم جواب بديد ممنونم . بازم پيشمون بيا خاله جون
مامان ساناز
31 تیر 93 13:01
سلام ممنون که وب ما سر زدید من هم تو وب سارینا یه لالایی گذاشتم امیدوارم خودتون و نی نی خوشگلتون سلامت باشید
فاطمه ع
31 تیر 93 16:42
سلام ممنون که بهم سزدی عزیز خدا کوچولوتو برات نگه داره انشاا.. با دعا های شما ماهم دامنمون سبز بشه
سولماز
4 مرداد 93 14:32
سلام مامانی مهربون خیلی خیلی تبریک میگم از اینکه مامان شدی و امیدوارم که به سلامتی نینی نازتون رو بغل بگیرید . و خیلی خوشحال شدیم که به ما سر زدید .
مامانی
6 مرداد 93 8:33
منم این شعرو برای رها میخونم یه شعر دیگه هم میخونم: من یه گلم نگام کن چه خوشگلم نگام کن اول که گل نبودم فقط یه غنچه بودم خورشید تابید نورم داد بارون بارید آبم داد حالا شدم یه غنچه یه گل میون باغچه ببین ببین گلارو بکن شکر خدارو اگه منو ببینی نکنه یه وقت بچینی
مامان لیلا وبابا مهدی
25 مرداد 93 16:02
سلام مامان پریسا.مبارک باشه عزیزم.مرسی که به وبلاگ رونیکا جونم سر زدی .وبلاگت خیلی جالب و کامله.پست هات رو خوندم .موفق باشی . بقیه شعر رو هم من می نویسم: تو که گل میشی گل میشی پهلوم میشینی منم پروانه میشم پروانه میشم دورت میگردم
مامان آتریسا
12 شهریور 93 11:15
پریساجون شمااهل کجاهستید؟