عشق مامانی و بابایی

لالایی برای نی نی

1393/5/1 9:14
2,515 بازدید
اشتراک گذاری

  گل خوشگلم  امروز مامان می خواد برات لالایی بخونه

  یه لالایی قشنگ برای نی نی .. که مثل فرشته ها بخوابه

 تصاویر زیباسازی نایت اسکین                                                                 تصاویر زیباسازی نایت اسکین

لالا لالا گل ریحون                                دوتا فال و دوتا فنجون

توی فنجون تو لیلی                                 تو خط فال من مجنون

لالا لالا گل خشخاش                              چه نازی داره تو چشماش

پر از نقاشیه خوابت                                 تو تنها فکر اونا باش

لالا لالا شبه دیره                                    بببین ماهو داره میره

هزارتا قصه هم گفتم                               چرا خوابت نمیگیره؟؟

لالا لالا گل لاله                                      نبینم رویاهات کاله

فرشته مثل تو پاکه                                   فقط فرقش دوتا باله

لالا لالا گل رعنا                                 میخواد بارون بیاد اینجا

کی گفته تو ازم دوری ؟؟                               ببین نزدیکتم حالا

لالا لالا گل پسته                                  نشی از این روزا خسته

چقد خوابی که میشینه                             تو چشمای تو خوشبخته

لالا لالا گل مریم                                     نشینه تو چشات شبنم

یه عمره من فقط هرشب                             واسه تو آرزو کردم

لالا لالا گل پونه                                      کلاغ آخر رسید خونه

لالا لالا گل زردم                                    چراغارم خاموش کردم

بخواب که مثل پروانه                                خودم دور تو میگردم

پسندها (20)

نظرات (17)

مامی فاطمه خانوم
1 مرداد 93 9:45
سلام عزیزم وبت خیلی قشنگه این حباب را میتونی کدشو برام بذاری. ممنون بهم سر بزن
مامی فاطمه خانوم
1 مرداد 93 9:58
من الان خوندم بعد از 16 سال بچه دار شدید. شما قدر بچه رو بهتر میدونید. برای خواهرمو و خواهر زادم هم دعا کن چند سال بچه میخوان. شما از چه طریق بچه دار شدید؟ (البته اگه ایرادی نداره بگو) عزیزم وب قشنگت لینک شد.
مامان محمدحسام
1 مرداد 93 12:54
سلام مامان پریسای عزیز ممنون ک ب من و محمدحسام سرزدین عزیزم وب بسیارزیبایی دارین انشالله به زودیه زود نینی نازتو تو بغل بگیری عزیزم آرزوی بهترینها رو واست دارم گلم
مامان ساناز
1 مرداد 93 13:09
سلام عزیزم از اینکه از این لالایی خوشت اومد خوشحالم
دنیا
1 مرداد 93 21:26
این یکی لالایی هم خیلی قشنگ بود
ایلیا کوچولو
2 مرداد 93 8:47
فرشته کوچولو ریشه زدن وجود قشنگت رو تو دل مامانی مهربون تبریک میگم
سارا مامان یاسین
2 مرداد 93 21:35
سلام ای جانم چه قشنگه وب کوچولوتون خداروشکر پست های وبلاگ رو می خوندم دیدم نوشتید بعداز 16سال صاحب فرزند شدید کلی براتون دعا کردم انشاا.... نی نی نازتون رو به سلامتی بغل بگیرید انشاا... همیشه شاد باشید دوست دارم نی نی تون با پسرم دوست باشه اگه دوست داشتید بهم اطلاع بدید لینکتون کنم مرسی
مامان ریحانه
3 مرداد 93 1:42
سلام عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه من هنوز اول راهم میشه کمکم کنی واسه اپلود عکس مثلا ادرس URL یعنی چی درضمن امیدوارم یه نی نی سالم و خوشمل بدنیا بیاری
✿نسیـــم✿
3 مرداد 93 2:45
خیلی قشنگ بود دلم بچه میخوااااااااااااد
مستر سایت
4 مرداد 93 13:18
ما در حال فعالیت در زمینه وبسایت و زندگی الکترونیک هستیم و بخشی از کارمون کودکان هستند کودکانی که بزرگان آینده هستند و برای حضور در جامعه آینده ندانستن اینترنت مانند بیسوادیست به همین خاطر قصد اشنا کردن آنها با محیط اینترنت هستیم از داشتن یک وبسایت شخصی گرفته تا حتی فروشگاه برای ساخته های دستیشون دوره ما بچه ها فرفره درست میکردن و میفروختن ولی کودکان الان باید با اینترنت این کارو انجام بدن و فروش اینترنتی رو یاد بگیرن... نگران نباشین مستر سایت این مسیر را رفته و تمام احتیاجات را میداند ... فقط کافیست با ما تماس بگیرید و کودک خود را به داشتن یک وبسایت جهانی کنید. تلفن تماس 88801913 ارتباط با ما در وایبر: 09125145043
✿نسیـــم✿
4 مرداد 93 21:15
متشکرم عزیزم. ولی خب با همه امیدی ک آدم ب خدا داره اما هروقت ک شکست میخوری واقعا قلب و روح آدم داغون میشه میدونی چی میگم دیگه؟؟؟ ایشالا بچه تو سالم تو بغلت بگیری عزیزم
فائزه
6 مرداد 93 12:00
لام عزیزم ممنون که بهم سرزدی و دلداری داده خدا نی نی ماهتو حفظ کنه و به سلامتی 9 ماه بارداریت طی بشه و بیاد بغلت مطمئنم خدا که برای ما خودش هدیه ای داده سالم و سلامت هم به دنیا میاد
فائزه
6 مرداد 93 12:02
ممنون که بهم سر زدی و دلداریدادی شما حال منو خوب درک میکنین انشا الله نی نی نازتون به سلامت به دنیا میاد و مطمئنم این هدیه های خدا سالم و به خوشی میان بغلمون
✿نسیـــم✿
18 مرداد 93 17:56
سلام عزیزم من اومدم
✿نسیـــم✿
19 مرداد 93 13:32
سلام خانوم خوبی؟؟؟ مرسی چشم عزیزم حتما حتما ایشالا ک همین روزا قسمتت شه بیای
مهدیه مامان تبسم
21 مرداد 93 17:47
سلام . خیلی لالایی قشنگی بود. ممنونم از اینکه به وبلاگ دخترم سر زدید
مامانی
23 مرداد 93 23:09
انشالله به سلامتی نی نی خوشگلتون بیاد بغلتون عزیزم با اجازه لینکتون کردم